11:46

Nu har jag fått mat :D Nu är jag mig själv igen. Idag blev de spagetti och köttfärssås på küselska. Det var väll okej..  Nu sitter vi och väntar på att matten ska börja... och jag vill verkligen inte... Jag vill hem och kolla klart på Harry potter ju.. (he he) 

Matten börjar om ca 15 minuter.. vad ska man göra tills dess? sitta på FB typ... läsa andras bloggar.. om de är någon som är så rolig som mej och uppdaterar....

Batteriet på datan är snart slut.. och jag har inte med mig någon laddare heller..  hade så brottom i morse..

Plus att jag tror att jag håller på att bli sjuk... känner mig typ febrig... fast är säkert bara trött...
Orkar inte ens hålla ögonen öppna... he he...  Får nog sova på matten ^^

Har inte mkt mer å skriva... inte just nu iaf...  Skriver när jag kommit hem tror jag... om jag inte skriver på medieproduktionen...


Tänkte också tippsa om min brors flickväns blogg... (novas mamma)
http://alltomjonna.blogg.se

Kommentera här: