God morgon...

Usch vad trött jag e ! helt galet... ska till skolan vid typ 10....

Idag blire sundborn och vara barnvakt ! :D De gillar vi :) Eller ja, jo de gör vi... kommer typ vara helt slut imorgon, men de äre värt :D

Svenska, Engelska, Matte efter lunch nu också... åh fy.... men jag måste gå tidigare från engelskan... för jag blir hämtad typ halv fyra nere på stan.

Skulle vara skönt att typ skita i allt, men de kan jag ju inte... Efter jul måsta jag börja sköta mej ! Eller ja måste börja redan nu... Jag får ta mej i kragen lite..

Jag vill sova!! nu! men de går inte.. för då kommer jag vakna för sent.. plus att pappa kommer få rådamp ^^

Funderar om jag ska vara "busig" eller inte... om mamma märker de så brakar väll helvetet löst :p haha

Men nu ska jag hitta på nått.. kanske dricka te ? :) Hoppas ni får en underbar dag! <3

Kommentera här: