måndag...

chachabloggen..


sista dagen i november nudå.... gatorna borde vara vita nu... men nejdå, det är grått och de regnar... gillar de inte! ser ju ut som en dränkt katt, och ändå har jag bara gått hem från stan... inte okej

idag har jag iaf köpt julklapp till mamma och till niklas... tänker inte skriva vad men dom blir nog glada iaf :)


nu ska jag typ byta till lite torrare kläder sen blire bio med madde, stina, cattis och henry :) ska såklart se new moon :) har längtat som en gaalning !!!


Och nu är jag jätte dryg... kommer byta blogg.. (igen) för den här funkar inte... blir så ledsen... men de fixar jag senare ikväll.. kanske.. eller imorgon.. ingen hjälper mej ju med mitt problem så nu är de väll så...

Kommentarer:

1 Sandra:

hej ! fin blogg =)

kolla gärna min

Kommentera här: