ojj..

.. vad många inlägg jag skrivit idag :o  men de är bara för att jag inte haft nå bättre för mej ^^ kommer antagligen fler sen också he he....

Nu är jag hemma från skolan och har precis bakat pepparkakor... dock vart dom massa brända och äckliga.. men de gör ingenting... bakade bara en plåt ^^ orkade inte mer (a

Vad ska man göra idag da ? hm.. svår fråga... blir nog att städa... om jag verkligen sätter igång går det nog ganska fort.. det är iof väldigt mkt, men de mesta är skräp och annat som ska slängas.. eller ja de mesta är väll kläder... får nog bli en tvätt kväll också... inte okej.
äsch, skönt när de är gjort iaf.. Och tänker tvinga kim å hjälpa mej.. Eftersom han bott i mitt rum väldigt mycket....


Har kommit på att de här med blogga, de är verkligen min grej... jag älskar att skriva.. speciellt om mej själv (a
Sen är de ju ännu roligare när man märker hur många som läser också... kanske inte läser allt, men de förväntar jag
mig inte heller.. ^^

Plus att jag är uppe i 51 besökare idag... är de mkt tycker ni ? jag tkr de :D


Funderar på att sova lite.. ^^ fast kanske inte borde... måste sova i natt också...  Vi får se va som händer...

Föresten har jag kommit på att de är första advent på söndag.. mys! :) Säger ni om att dra ihop nå julbak då ? :)

Här kommer bilder från mitt pepparkaksbak Enjoy :*



Bara för att jag är ensam betyder de inte att jag är normal när jag bakar...
eller nån annan gång.. ^^



Som sagt ^^


Sen vart jag ledsen för att...


... mina pepparkakor vart brända:(


Och nej, jag hade inga formar, då får man vara lite kreaktiv med en kniv :D heh
Det var alla bilder...

Kommentarer:

1 IQra:

Kissie skryter alltid om att hon har så mycket pengar men varför stjäl hon då en mobil från en stackars tjej sedan påstår att hennes pappa har köpt den till henne? .. läs och kommentera inlägget jag har skrivit om kisse och tjejen med all fakta.



Ha en bra kväll !

Kommentera här: