Tisdag morgon.

Sitter i skolan och har natur kunskap en liten stund till... Men jag, Stina och Daniel kom precis hit eftersom vi har fotograferat till vår kampanj till medieproduktionen... Det var... kul ^^

Daniel-Emo
Stina- Gangster
Emma-über fjortis
Jag-Tönt

Hehe, ja tack för den ^^ Hade kims shorta och Stinas glasögon på mig.  Jätte fint.. menmen^^
Bilder kanske kommer sen... men ha överseende med att jag ser cp ut ^^

Efter naturkunskapen är de engelska, sen är de äntligen lunch! Är väldigt hungrig... På engelskan måste jag prata med min mentor.

Idag mår jag sådär... väldigt trött... och känns allmänt konstig..  oroar mej över om jag kommer få nå pengar den här månaden eller inte.. Annars får jag göra hemmagjorda julklappar (Y)

Imorgon ska jag nog vara barnvakt ute i sundborn ! :) Längtar som fan.. Väldigt länge sen jag träffade lilla William. Men han kommer fortfarande ihåg mej :) Och då får jag ju lite pengar iaf, dom får gå till julklappar! :)

Nej kanske borde börja jobba... kommer säkert på nå mer jag behöver skriva om en stund^^ vi får se

Kommentera här: